Maj 08, 2024, 01:15:17
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj
Aktualności: Forum SMF zostało uruchomione!

Na Szlaku Przeznaczenia Trwaj



Pokaż wiadomości

* Wiadomości | Pokaż wątki | Pokaż załączniki

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Mat Gusolin

Strony: [1]
1
Sala werbunkowa / Odp: Satya
« dnia: Maj 03, 2015, 20:58:47 »
Jakbym mógł to bym postawił lajka kurde (Y)




2
Imperium Mahakamu / Niepokoje
« dnia: Maj 03, 2015, 12:42:56 »
Sodden

Znaleziony wpis jednego z żołnierzy

Co to za świat w którym żyjemy, pełno krwi oraz nienawiści. Jeden z władców próbuje pojednać dawne spory ale one nie chcą się zgodzić.
My, ludzie próbujemy złamać do ostatniej drzazgi zapał u nieludzi, pozbawić ich tronów, urzędów. Skończyć go krwią, zaś nieludź broni się ale krzywdzi ze zdwojona siłą. Wszędzie widzę śmierć, ludożerstwa, masę gówna tego świta zwanego potwfarami. Na co dzień słyszę krzyki kobiet gwałconych przez zbójów. Elfki pozbawione uszów i cyców. Okrucieństwa tego świat. Armia Króla Gór z rozpaczą i nienawiścią morduje każdego podejrzanego, każdego kto krzywdzi innego. Wszędzie śmierć i zniszczenie. Wiem tylko jedno spór nie powinien już długo trwać ponieważ znaleźli dowody na winnych ale pamięć na zawsze zawsze zatrze się w naszych pamięciach.


Północne Aedirn

Zamieszki w Vengerbergu zostały już opanowane, połączone armię Mahakamu oraz nowe oddziały wcielone już do armii lecz jeszcze pod starymi sztandarami oblegają Vattweir oraz Guletę. Cześć oddziałów zostaje wysłanych za granicę by interweniować, przypomnieć przyjacielowi króla że nie należy zostawiać buntów w taki sposób. Tamtejsze ziemie płoną tak jak było to pisane stworzeniom które próbowały jednoczyć niezależnie jakimi sposobami.

Vengerberg

Dzwony wybiły. Król Arterion zmarł na łożu śmierci zmożony licznymi ranami poprzednich lat oraz chorobami. Jego ciało tamtego dnia zostało przetransportowane do wielkiego grobowca który zbudowały krasnoludy oraz lyryjczycy. Grób wzniesiono w Górach Sinych, niedaleko kwitnących dolin kwiatów. Tamtego dnia na parę godzin całe bunty zostały sparaliżowane, walki przerwane by móc zobaczyć jak ich król zostaje pochowany. Kiedy już jego ciało wywieziono z miasta, tam miały miejsce kolejny zrywy buntownicze tym razem ludu który prosił aby zachować ciało w stolicy gdzie jego miejsce. Do północy bunt został zażegnany. Niektóre ulice spłynęły znów krwią ,a inne słowami dyplomacji. Tak czy siak bunty w Vengerbergu ustały oddając się pod zwierzchność nowych władców, a sam Arterion pochowany tam gdzie zasługiwał.

3
Wspomnienia / Odp: Kroniki (fragmenty starych opisów)
« dnia: Maj 02, 2015, 23:00:29 »
Opis armii Nilfgaardu

Posuwając sie dalej przedstawiam wam spis naszych wojsk:
III Armia,- 5 dywizji piechoty, (3 dywizje w Vicovaro, 2 w Fort Riedbrune)
IV Armia Konna,-3 dywizje ciezkiej jazdy, 3 brygad lekkiej jazdy, 2 brygady zwiadowcze.(2ciezka,1lekka,1 zwiad.- fort Nazair,|| 1ciezka,2lekka,1zwiad.- fort Angren)
Głowne siły stolicy: 3 dywizje piechoty, 3 dywizje strzelców, 3 dywizje zbrojnych.(Nilfgaard-miasto)
Siły Wschodnie: 2 dywizje kawalerii i 2 dywizje strzelców.(Loc Mondrwim)
Siły Zachodnie: 2 dywizje kawalerii i 2 dywizje strzelców.(Gwendeith)
Czarna Piechota : Dywizja weteranów, najlepsi z najlepszych.(Toussaint)

4
Wspomnienia / Kroniki (fragmenty starych opisów)
« dnia: Maj 02, 2015, 22:56:31 »
Demawend
Ja, król Aedirn, wysyłam królowi Lyrii i Rivii Sepearowi z Silvakear'u 5 tys żołnierzy z wojsk Aedirn. Żołnierze ci będą stanowić część armii Lyrii i Rivii od teraz do swojej śmierci.

Sepear
 Uwaga! Ogłoszenie!
Nastąpiła zamiana królestw. Ja jestem królem Aedirn a Sepear Z Silvakaer'u królem Lyrii i Rivii. To na tyle.

Burbon
Cześć zacni panowie, nazywam się Burbon. Jestem najemnikiem, specjalizuję się w zabijaniu chędożonych.... właściwie wszystkiego ! O ile posypiecie dobrze chędożonymi orenami *śmieje się obleśnie*. Specjalizuje się w walce toporami i młotami. Nienawidzę elfów, każdy elf może co najwyżej cáen me a’báeth aep arse, rozpruje Ci flaczki jeśli będzie trzeba... no to tyle *ukłonił się niechlujnie*, a teraz idę na małe chędożonko i kufel piwa... do zobaczyska kurwie syny.

Opis domu Vomasa
*dom Vomasa jest zbudowany częściowo w zagłębieniu w ziemi - drzwi są więc umeiszczone poniżej ziemi i schodzi się do nich po schodkach. Znajduje się on między drzewami, z jego szczytu zaś widać rzekę. i zatokę. Obok znajduje się również wysokie wzgórze i ostry klif nad rzeką. Znajduje się on w tymże miejscu ukazanym na mapie, jednak droga nie jest wyściełana jedwabiem - bardzo łatwo jest zgubić się na bagnach. Vomasa można spotkać najczęściej w domu właśnie, lub też w niedalekiej okolicy - zajmuje się wtedy zbieraniem ziół lub polowaniem na zwierzęta. Czasem przesiaduje również na klifie obserwując rzekę, czasem również na omszonej kalenicy dachu jego domu.*

Stary opis postaci

Królestwa Północy.
Król Temerii - Król Foltest
Król Redanii - Radowid Drugi Żeglarz
Wojownik szturmowiec - Sepear Z Silvakaer'u
Wiedźmin Redańskiej korony - Coen Z Rivii
Poszukiwaczka przygód - Rilmar Amarthkhil
Rębajła i mówca pieśni - Vomas Hjálmarson
Wojownik z Cintry - Przemek Paterek
Wojownik z Dol Blathanna - Aredhiel Gvalch'ca Alcarin
Neutralna wojowniczka - Liadan Zireael
Wojownik krasnoludzki - Mat Gusolin
Wojownik z północy - Arterion Spelad
Neutralny wojownik - Tomas Thomas Z Rivii
Popierdala konno przez północ - We'ardruna Radoc'terach
Wiedźminka z północy - Cirilla Fiona Z Cintry
Legendarny wiedźmin, Biały Wilk - Geralt Z Rivii
Wojak z północy - Caleb Var Henson
Wojak z Rivii - Bennet Z Rivii
Rębajła z Kaedwen - Ress Z Kaedwen

Imperium Nilfgaardu.
Władca - Emhyr Var Emreis
Imperalny mag - Yennefer Z Vengerbergu
Imperalny mag nekromanta - Baltazar Blake
Wiedźmin żmij - Roki Z Cintry
Wieloklasowa wojowniczka - Klarissa Feehan
Mag bitewny - Kratos William Dietrich
Krasnolud berserker - Veelind Dagr
Oberszter, dowódca dywizji Deithwen - Yokizo Gwynelorthe
Ambasador Nilfgaardu - Feenat Z Cintry
Dowódca Wywiadu Nilfgaardzkiego - Noel Byron
Nauczyciel krwawej magii w Bloed Aedd - Iddah Altmer

Radowid Drugi Żeglarz
Na granicę Temerii z Cidaris wysłano 10 tysięcy temersko-kaedweńskiej lekkiej jazdy i 3 tysiące tarczowników w celu ochrony obywateli zamieszkujących w pobliżu granicy z Cidaris. Kieruję ostrzeżenie do armii Skellige że jeśli nie zaprzestanie dalszej ekspansji w kierunku Temerii, armia temersko-kaedweńska wkroczy do Cidaris w celu zakończenia skelleńskiej ofensywy zmierzającej w kierunku Unii Północnej oraz bezpośrednio zagrażającej obywatelom temersko-kaedweńskim.

Arcyszpieg
Nasz fach to sztuka *mówił olbrzym do swoich ludzi* Aby go dobrze wykonywać trzeba być cholernie dobrym. Jeden z was udowodnił mi właśnie, że jest na najlepszej drodze do bycia dobrym szpiegiem. Te dokumenty *uniósł w górę plik papierów* znalezione zostały w prywatnym gabinecie naszego ostatniego króla, Radowida II zwanego Żeglarzem. Póki co ujawnimy tylko dwa z tych wszystkich, te, które są póki co najważniejsze. I wy *machnął papierami w kierunku swoich ludzi* zadbacie o to, żeby kopie tych dokumentów dotarły wszędzie. I to jak najszybciej. *Kiedy wszyscy już wyszli, Dijkstra rozparł się wygodnie w fotelu i zaczął kartkowanie pozostałych dokumentów. Cały czas mruczał pod nosem* No no... Mahakam, Dol Blathana, Scoia'tael... Ho ho, nawet Skellige. Oj, Sigismund, namieszasz ty im wszystkim... Namieszasz.

Opis miasta
Nilfgaard - zwany Miastem Złotych Wież, stolica Cesarstwa Nilfgaardu, od której zaczęto podboje obcych ziem aż do Jarugi. Miasto jest położone nad Albą.
Nilfgaardczycy to lud dumny i powściągliwy, niezbyt skory do okazywania uczuć, świadom wartości swego pochodzenia, potęgi swego państwa i wielkości Cesarza. Miano 'Nilfgaardczyka' przysługuje jedynie rdzennym mieszkańcom stolicy i najbliższych okolic, nie zaś obywatelom podbitych, bluszczowych prowincji. Znaczącą różnicą pomiędzy Nordlingami a Nilfgaardczykami jest stosunek do innych, niźli ludzka, ras. W Nilfgaardzie i na podbitych ziemiach panuje tolerancja i nie ma mowy o dyskryminacji na tle rasowym, zupełnie inaczej niż u Nordlingów.
Na Arkadii także daje się odczuć tą różnicę, chociażby z tego powodu, że ludzcy kowale z Nilfgaardu na równi traktują wszystkie rasy, nie dyskryminując nikogo podczas wykonywania usług, jak to zwykle ma miejsce na Północy.
Czasem można usłyszeć opowieści jakoby Nilfgaardczycy mieli w swych żyłach krew Czarnych Elfów. Bez względu na to ile jest w tym prawdy w nilfgaardzkiej sztuce i architekturze widać liczne elfie wpływy. Być może jest to jednak po prostu efekt tego, że obie rasy wspólnie egzystowały przez stulecia.

Serrit z Kaedwen
Witajcie Przyjaciele! Na prośbę Króla Sepeara w Aedirn założona zostaje Wiedźmińska Szkoła Cechu Smoka, w której posiądziecie umiejętności skrytobójcy, a także takie, które pomogą wam się przed nimi obronić. Na życzenie Króla jestem mistrzem tejże szkoły, ale poszukuję chętnych wiedźminów, którzy mają chęć pomóc mi w szkoleniu wszystkich rekrutów, którzy zdecydują się na trening. Cech Smoka jest to pomieszanie Cechu Żmii z cechą Wilka. Siedziba zostaje rozbudowywana, a nauczyciele poszukiwani.

Podboje Henselta
*10 tysięczna armia pod dowództwem Ressa z Kaedwen dotarła do zamku Hengfors odnosząc minimalne straty w trakcie nielicznych walk z wieśniakami i kryjącymi się wszędzie partyzantami. Żołnierze rozłożyli obóz, zaczynając oblężenie. Dowódca wysłał posłańca do króla Henselta.*
Królu, Hengfors niedługo będzie nasze.

6
Sala werbunkowa / Mat Gusolin
« dnia: Maj 01, 2015, 15:38:37 »
Wiele stworzeń poznało już tą legendarna postać króla krasnoludów ale czy wiecie gdzie ona miała korzenie, czym się zajmowała nim została władcą. Dobra opowiem wam jak moja postać zaczęła się kreować.

Pierwsze pojawienie się jej w uniwersum naszego świata jest podczas kolejnej wojny z Nilfgaardem gdzie armia Nordlingów miała zatrzyma wojska maszerujące na Kraje Północy. Otóż Sepear wraz z Hufcem oraz kilkoma innymi oddziałami pomocniczymi zatrzymali siły wroga na Stokach. Wydarzenie które tam się odbyły są bardzo pamiętliwe dla osób które przebywały tamtego dnia podczas przygody. Następne wydarzenia przeniosły Mata do Vergen czyli miasta gdzie ów bohater się urodził oraz wychował jeszcze nim ruszył na szlak. Tam właśnie obroniono się przed wielką inwazją którą zawrócił Emhyr z powodów znanych tylko dla niego.
Po wojnie oraz odzyskaniu sił Mat wyrusza do Góry Carbon gdzie klany krasnoludzkie walczą o władze jako nowy namiestnik. Został zaproszony przez swego kuzyna na tamtejsze biesiady. Gusolin sprytnie oszukał swoich braci oraz kuzyna w wyborach. Wyruszył do Temerii do króla Foltesta prosząc o przysługę którą mu wcześniej przyrzekł i wypisując mu dokument który nadaje mu ziemię pod jego juryzdykcją. Od tamtej chwili Mat zostaje "królem" zarządzając swym pasem górskim. Po odejściu Foltesta od władzy, bohater wykorzystuje sytuację panującą w Temeri oraz koronuje się na króla krasnoludów. Sepear oddaje mu pod władzę Hufiec który dzielą jego jednostki między siebie oraz ziemię Hagge oraz Vergen. Podczas kolejnych lat swego panowania król żeni się z człowiekiem oraz podbija Sodden i Brugge wraz z Flotsam. Kiedy Mat się starzeje jego żona Essi umiera nie pozostawiając potomka. Właśnie tutaj teraz pojawiają się dalsze jego losy które zostaną wkrótce ujawnione. Przyczyńcie się do kreowania jego historii oraz zapisania się w niej.

W skrócie:
*Mat Gusolin (Math z Vergen)
*Krasnolud
*Wojownik: Topór + Kusza
*Król
*Wdowiec
*Brak potomka
*Weteran wojenny


7
BetaTesty / Odp: D:
« dnia: Maj 01, 2015, 14:20:36 »
Zapraszamy do gry a w razie problemów jeszcze będziemy coś dopieszczać ;)

8
BetaTesty / Odp: Bla bla bla bla
« dnia: Kwiecień 30, 2015, 22:32:20 »
BALALALALLALAALLLLLLALALLLL CHUJ!

Strony: [1]
Carbonate design by Bloc
variant: carbon
SMF 2.0.6 | SMF © 2013, Simple Machines
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
for-the-win wolfes polskiserwerfreeplay polskiedayzmta artystycznedziela